Obyvák - The Event Room Obyvák - The Event Room

Obyvák - The Event Room

Neformální multifunkční prostor na Proseku.

Žitenická 9D, Praha 9, 19000 20

Promyšleně navržené uspořádání pro pocit domácké atmosféry s inspirativním prostředí. Plně vybavený obyvák s pracovním stolem, kuchyní a barovým pultem připravený pro vaši akci. Velký polohovatelný stůl až pro 10 osob s dostatkem zásuvek, připojitelná TV a inspirativní prostředí zvládnou i ostrou poradu. Uspořádejte u nás tiskovou konferenci, prezentaci, školení, workshop nebo Popup Store.

Vhodné pro

konference / kongres • meeting • natáčení / focení • seminář / workshop / networking / školení • teambuilding • večírek / party / oslava • výstava

Vybavení

  • klimatizace
  • kuchyně k dispozici
  • ozvučení
  • projekční technika
  • wifi
  • zasedačka / salonek

Vybíráme pro vás podobné prostory

Meeting Room Roklan

OREA Resort Horizont Meeting Room Roklan

Plzeňský kraj 20

Menší salonek s kapacitou 20 osob a denním světlem je ideální pro menší porady či školení.

AnonymouS Shrink's Office

AnonymouS Shrink's Office

Praha 1 20

Jedinečná koktejlová terapie v centru Prahy

Meeting Room Boubín

OREA Resort Horizont Meeting Room Boubín

Plzeňský kraj 20

Menší salonek s kapacitou 20 osob a denním světlem je ideální pro menší porady či školení.

KONFERENČNÍ POKOJE

Botanique Hotel Prague KONFERENČNÍ POKOJE

Praha 8 20

Osm menších zasedacích místností

Salonek Prisma

OREA Hotel Angelo Praha**** Salonek Prisma

Praha 5 20

Menší salonek Prisma je součástí restaurace.

Salonek Earth

OREA Hotel Pyramida Praha**** Salonek Earth

Praha 6 20

Salonek v prvním patře vhodný pro pořádání menších akcí.

Barokní sklep

Holešovická Šachta & Dvojka Barokní sklep

Praha 7 20

Barokní sklep nabízející soukromí pro menší eventy a firemní večírky.

Banán

Pronájem Klimentská, s.r.o. Banán

Praha 1 20

Kapacita místnosti je až 20 osob a velikost místnosti je 31 m2.

Salonek

Statek U Prahy Salonek

Středočeský kraj 20

Salonek je ideálním prostorem pro školení nebo poradu menšího pracovního týmu.