Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Uspořádejte firemní akci v těsné blízkosti unikátního termálního parku Uspořádejte firemní akci v těsné blízkosti unikátního termálního parku
26.5.2015 | Pro pořádání firemního setkání či kongresu na profesionální úrovni je Olomoucký kraj ideálním místem. Průlomovou novinkou...
Czech Event Awards 2015 - Vyhlášení vítězů Czech Event Awards 2015 - Vyhlášení vítězů
6.5.2015 | Porota soutěže Czech Event Awards (CEA) na osobním rokování rozhodla o finálních vítězích v hlavních kategoriích Eventy...
Olomoucký kraj nabízí pořadatelům MICE akcí ideální podmínky Olomoucký kraj nabízí pořadatelům MICE akcí ideální podmínky
30.4.2015 | Pro pořádání firemního setkání či kongresu na maximálně profesionální úrovni je Olomoucký kraj ideálním místem. Organizátoři...
Ovoné kytice Brno Ovocné kytice Frutiko nově v Brně
28.4.2015 | Oblíbené ovocné kytice Frutiko jsou nyní k dostání i na Moravě.
Czech Event Awards 2015 Czech Event Awards 2015
23.4.2015 | Soutěž Czech Event Awards (CEA), která si klade za cíl vyhodnocovat nejlepší počiny v event marketingu, zveřejnila oficiální...
Hotel Clarion po rekonstrukci Liberecký Clarion Grandhotel Zlatý Lev představil výsledky rozsáhlé rekonstrukce, vrátil se do doby monarchie
22.4.2015 | Clarion Grandhotel Zlatý Lev, který patří do portfolia společnosti CPI Hotels, představil výsledky rozsáhlé rekonstrukce za...
Na Trend Eventu se opět rozhodovalo o nejzajímavějším produktu pro firemní akce Na Trend Eventu se opět rozhodovalo o nejzajímavějším produktu pro firemní akce
21.4.2015 | Dne 9. 4. 2015 patřilo Konferenční Centrum U Hájků odborníkům v oblasti event marketingu, odehrál se tu již 19. Trend Event....
Tokhi & the Groove Army Tokhi & the Groove Army
15.4.2015 | Bubenická show Tokhi & the Groove Army je nejnovější originální projekt, který vychází z principů brazilské samby, ale...
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion