Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Co má společného vrcholový sport a firemní management? Zjistěte to 8. října Co má společného vrcholový sport a firemní management? Zjistěte to 8. října
Dnes | Pro účastníky dalšího pokračování akce Trend Event máme na dopoledne 8. října připraven atraktivní seminář s koučem...
Astana Mikenopa leadrem na evropském trhu v oblasti hotelového internetu
Včera | Společnost Mikenopa je dodavatelem špičkových technologií a služeb pro hotely, business centra a speciální rezidenční projekty....
Zabijačka, Mafie či Hawaii i tak může vypadat firemní akce Zabijačka, Mafie či Hawaii i tak může vypadat firemní akce
23.9.2014 | Šiklův mlýn ve Zvoli nad Pernštejnem je známý jako letní zábavní areál pro rodiny s dětmi vhodný na jednodenní výlety...
Trend Event již za 2 týdny! Trend Event již za 2 týdny!
23.9.2014 | Již za necelé dva týdny proběhne 18. Trend Event - setkání odborníků z event marketingu a pořadatelů firemních akcí, na...
Eventová agentura Living Party pokračuje již 3. tematickým workshopem na téma MAKRO fotografie. Eventová agentura Living Party pokračuje již 3. tematickým workshopem na téma MAKRO fotografie.
23.9.2014 | Co se vám vybaví při slově PODZIM? Odhadujeme, že barevné listí, mraky hub, pavučiny na stromech, déšť a mlhy na blatech...
Originální firemní akce? Teď letí iPILOT Originální firemní akce? Teď letí iPILOT
22.9.2014 | Vezměte své kolegy z kanceláře přímo do kokpitu! Letecký simulátor iPILOT nabízí jedinečný zážitek při pilotování...
DĚTSKÁ HERNA BRUMBAMBULE DĚTSKÁ HERNA BRUMBAMBULE
22.9.2014 | Brumbambule je dětská herna, kde dostávají prostor také dospělí. Proto je ideálním prostorem pro všechny firemní akce rodinného...
Prožijte si svůj  „Zážitek“ na severu Čech Prožijte si svůj „Zážitek“ na severu Čech
22.9.2014 | North West Bohemia Convention Bureau (NWBCB) propaguje severočeský kraj jako zážitkovou destinaci, kde se dosyta vyřádí každý,...
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion