Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Nezapomenutelné rendez-vous na vinicích pod Hazmburkem Nezapomenutelné rendez-vous na vinicích pod Hazmburkem
21.6.2016 | Víkend, event nebo workshop v severočeských Třebívlicích je vždy poctivé víno, jedinečný zážitek a opravdová baronka....
Udílení cen Czech Hotel Awards – Hotel roku 2016 zná své vítěze Udílení cen Czech Hotel Awards – Hotel roku 2016 zná své vítěze
21.6.2016 | Slavnostní galavečer Czech Hotel Awards – Hotel roku 2016 proběhl ve středu 25. května 2016 v divadle Le Royal v Praze. Zástupci...
Uspořádejte firemní akci v nové multifunkční hale v Karlových Varech Uspořádejte firemní akci v nové multifunkční hale v Karlových Varech
16.6.2016 | Výstavní, sportovně kulturní a kongresové centrum - KV ARENA
Czech Event Awards 2016 - VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ Czech Event Awards 2016 - VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ
10.6.2016 | Porota soutěže Czech Event Awards 2016 (CEA) na základě osobních prezentací přihlašovatelů a po osobním rokování rozhodla...
Czech Event Awards 2016 - SHORTLIST Czech Event Awards 2016 - SHORTLIST
2.6.2016 | Celonárodní soutěž Czech Event Awards (CEA), která si klade za cíl vyhodnocovat nejlepší počiny v event marketingu, zveřejnila...
VYSOČINA – SKVĚLÉ MÍSTO PRO VAŠI FIREMNÍ AKCI VYSOČINA – SKVĚLÉ MÍSTO PRO VAŠI FIREMNÍ AKCI
12.5.2016 | Vysočina vyniká nejenom svým půvabem a nezaměnitelnou krásou, ale je zvláště ceněna také pro svou polohu, výbornou dopravní...
Program MICE Tripu Ústecký kraj Program MICE Tripu Ústecký kraj
11.5.2016 | Poznejte 10 míst Ústeckého kraje během 2 dnů
Veletrh MARKETING MIX  Hradec Králové  Veletrh MARKETING MIX Hradec Králové
10.5.2016 | Jde o unikátní kombinaci B2B veletrhu a konference z oblasti reklamy a marketingu. Kromě tradičních míst Praha – 15.9.2016...

Vybíráme z fotografií

VINNÝ SKLÍPEK KYJOVHOTEL MALÝ PIVOVAR ****RESTAURACE VE SKÁLEHOTEL MALÝ PIVOVAR ****RESTAURACE VE SKÁLEHOTEL FILIPINUMBUBLINOVÁ DÍLNA, BUBLINOVÝ WORKSHOPInspirativní prostor mezi prací a zábavou - Areál Friesovy boudy
Event PromotionEVENTEXPOVysočina Convention BureauTrendEventTasteEvent