Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

MICE TRIP VYSOČINA – MÍSTO SETKÁVÁNÍ MICE TRIP VYSOČINA – MÍSTO SETKÁVÁNÍ
24.7.2015 | Vysočina Convention Bureau v červnu 2015 uspořádala MICE trip pro skupinu odborníků, během kterého jim v rámci dvoudenního...
MICE OPEN DAY v Orea Hotelu Pyramida MICE OPEN DAY v Orea Hotelu Pyramida
22.6.2015 | Letní corporate party s názvem “Škola grilování s Martinem Křesinou” se uskutečnila ve čtvrtek 18. června 2015 na předzahrádce...
Právě jsme objevili to pravé místo pro Vaše obchodní jednání, společenské setkání, firemní akci, Vaši letní dovolenou, víkendový výlet či rodinnou oslavu. Právě jsme objevili to pravé místo pro Vaše obchodní jednání, společenské setkání, firemní akci, Vaši letní dovolenou, víkendový výlet či rodinnou oslavu.
18.6.2015 | Při našich soukromých cestách po jižní Moravě jsme navštívili místo, které někteří možná již také navštívili, ale...
Miliónová konference Miliónová konference
17.6.2015 | ...
Resort Hodolany-hotel 2 Uspořádejte firemní akci v nových konferenčních zařízeních na Střední Moravě
15.6.2015 | Pro pořádání firemního setkání či kongresu na profesionální úrovni je Olomoucký kraj ideálním místem. Pokud se rozhodnete...
Lodí  Portou Bohemicou, Labským kaňonem až do Drážďan – firemní event i zážitek v 1! Lodí Portou Bohemicou, Labským kaňonem až do Drážďan – firemní event i zážitek v 1!
2.6.2015 | Chcete, aby Vaše firemní akce byla originální, komfortní a současně i nevšedním zážitkem? Pak ji zkuste uspořádat na lodi...
Hotel Atlantida - parkoviště pro hosty Vydařená firemní akce na Slapech
1.6.2015 | Zažijte jedinečnou firemní akci v malebné krajině uprostřed rekreační oblasti Slapy na poloostrově Stará Živohošť. Díky...
Uspořádejte firemní akci v těsné blízkosti unikátního termálního parku Uspořádejte firemní akci v těsné blízkosti unikátního termálního parku
26.5.2015 | Pro pořádání firemního setkání či kongresu na profesionální úrovni je Olomoucký kraj ideálním místem. Průlomovou novinkou...
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion