Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

NEJZÁBAVNĚJŠÍ FOTOBUDKA VE VESMÍRU NEJZÁBAVNĚJŠÍ FOTOBUDKA VE VESMÍRU
25.8.2014 | Klasické fotokoutky, které fungují na českém trhu už více než deset let, známe všichni. Před vašimi hosty stojí fotograf,...
Vyzkoušeli jsme plavbu s Pražskou paroplavební společností Vyzkoušeli jsme plavbu s Pražskou paroplavební společností
13.8.2014 | Všední pracovní den v neobyčejný vám promění plavba po Vltavě s Pražskou paroplavební společností. V nabídce této společnosti...
TIP CCB: Carlsbad Convention Bureau představuje největší kongresové centrum v západních Čechách TIP CCB: Carlsbad Convention Bureau představuje největší kongresové centrum v západních Čechách
5.8.2014 | Karlovarský kraj je nejzápadnějším krajem České republiky a s pouhými třemi okresy patří mezi nejmenší. Karlovarskému...
BAZÉNY, SAUNY & SPA nabídnou saunovou show BAZÉNY, SAUNY & SPA nabídnou saunovou show
5.8.2014 | Letošní veletrh BAZÉNY, SAUNY & SPA proběhne od 16. do 20. 9. 2014 v rámci souboru podzimních stavebních veletrhů FOR ARCH...
SRDEČNĚ VÁS ZVEME DO KARLOVARSKÉHO  KRAJE - znovu objevené MICE destinace SRDEČNĚ VÁS ZVEME DO KARLOVARSKÉHO KRAJE - znovu objevené MICE destinace
30.7.2014 | Karlovarský kraj, je odedávna křižovatkou evropských kultur. Karlovarský kraj se vyznačuje unikátní atmosférou lázeňských...
Zámek Děčín Splňte si svůj sen a zažijte akci na zámku – na Ústecku můžete hned několikrát.
14.7.2014 | Toužíte uspořádat svou akci v zámeckém či historickém stylu a ještě ji okořenit o zajímavý zážitek? Pak se spojte...
CPI HOTELS expanduje na evropský trh, posílila o značku MAMAISON HOTELS & RESIDENCES CPI HOTELS expanduje na evropský trh, posílila o značku MAMAISON HOTELS & RESIDENCES
11.7.2014 | Společnost CPI Hotels rozšiřuje své aktivity v České republice a nově vstupuje i na evropský trh. Portfolio jedné z největších...
Hotel Ostrov Ústecko – kraj neobjevených konferenčních možností a zážitků!
30.6.2014 | Toužíte po změně? Chcete uspořádat svou akci v nových prostorách, dobře dostupných a ještě ji okořenit o zajímavý...
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion