Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

VYSOČINA – SKVĚLÉ MÍSTO PRO VAŠI FIREMNÍ AKCI VYSOČINA – SKVĚLÉ MÍSTO PRO VAŠI FIREMNÍ AKCI
12.5.2016 | Vysočina vyniká nejenom svým půvabem a nezaměnitelnou krásou, ale je zvláště ceněna také pro svou polohu, výbornou dopravní...
Program MICE Tripu Ústecký kraj Program MICE Tripu Ústecký kraj
11.5.2016 | Poznejte 10 míst Ústeckého kraje během 2 dnů
Veletrh MARKETING MIX  Hradec Králové  Veletrh MARKETING MIX Hradec Králové
10.5.2016 | Jde o unikátní kombinaci B2B veletrhu a konference z oblasti reklamy a marketingu. Kromě tradičních míst Praha – 15.9.2016...
Podpořte svým hlasem Váš oblíbený hotel Podpořte svým hlasem Váš oblíbený hotel
6.5.2016 | Hlasujte v rámci 5. ročníku udílení cen Hotel roku 2016 – Czech Hotel Awards. Tato atraktivní událost si klade za cíl představit...
Pozvánka na MICE Trip do Ústeckého kraje Pozvánka na MICE Trip do Ústeckého kraje
6.5.2016 | Zveme vás na dvoudenní atraktivní MICE trip do „Ústeckého kraje – ideální destinace pro konference i zážitky!“, v termínu...
Vítáme vás v eventové samoobsluze Vítáme vás v eventové samoobsluze
5.5.2016 | Z katalogového portálu FIREMNÍAKCE.cz se stává eventový konfigurátor. Uživatelé si jeho prostřednictvím budou moci objednávat...
Spanilá jízda unikátního hotelu pokračuje Spanilá jízda unikátního hotelu pokračuje
5.5.2016 | Budovu Hotelu International Prague si rozhodně s jiným objektem nespletete. O historii i současnosti místa konání 21. akce z...
Fotokoutky, ze kterých si odnesete netradiční a vtipné vzpomínky Fotokoutky, ze kterých si odnesete netradiční a vtipné vzpomínky
5.5.2016 | Málokdo si vzpomene, že první expozici připomínající dnes tak populární fotokoutky, jsme představili na Trend Eventu v Občanské...

Vybíráme z fotografií

Státní léčebné lázně Karlova StudánkaNové technologie ve starém industriálu – to je letošní trendEVENT EXPOKonferenční balíčky all inclusiveNový web pro gurmányPořadatelé odkrývají program jarního Trend EventuBen & Jerrys zmrzlinová párty s Leošem Marešem
Event PromotionEVENTEXPOVysočina Convention BureauTrendEventTasteEvent