Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Tokhi & the Groove Army Tokhi & the Groove Army
15.4.2015 | Bubenická show Tokhi & the Groove Army je nejnovější originální projekt, který vychází z principů brazilské samby, ale...
Kde hledat originální zábavu pro pořádání vašich firemních akcí Kde hledat originální zábavu pro pořádání vašich firemních akcí
8.4.2015 | Připravit pro vaše zaměstnance atraktivní program firemní akce není vždycky jednoduché. Trend Event je místem, kde se můžete...
Jak zpestřit firemní večírek nebo ozvláštnit vaši akci? Jak zpestřit firemní večírek nebo ozvláštnit vaši akci?
6.4.2015 | Víno a tanec. Nejen s těmito oblíbenými součástmi firemních večírků i jiných společenských akcí se přijďte seznámit...
Vysočina - místo setkávání Vysočina - místo setkávání
2.4.2015 | Destinace Vysočina je obzvláště ceněná pro svoji nedotčenou přírodní krásu a nezapomenutelné přírodní scenérie Českomoravské...
Klášter minoritů svatého Jakuba Zajímavá místa pro pořádání vašich firemních akcí se představí na jarním Trend Eventu
31.3.2015 | Na Trend Eventu, který se letos koná 9. dubna, se představí řada zajímavých lokací doslova lákajících pro pořádání firemních...
Šéfkuchařka Hotelu Alexandria Jitka Boráňová získala bronzovou medaili M. D. Rettigové Šéfkuchařka Hotelu Alexandria Jitka Boráňová získala bronzovou medaili M. D. Rettigové
30.3.2015 | Věhlasnou Francouzskou restauraci Hotelu ALEXANDRIA v Luhačovicích, která je vyhlášená svojí kuchyní, vede šéfkuchařka...
Konference „Eventy ve službách businessu“ odpoví na otázku, jak akce pro klienty či zaměstnance dokážou pomoci vašemu podnikání Konference „Eventy ve službách businessu“ odpoví na otázku, jak akce pro klienty či zaměstnance dokážou pomoci vašemu podnikání
24.3.2015 | Odborný program se uskuteční 9. dubna 2015 dopoledne v Praze v rámci akce TREND EVENT. Hostitelem v pořadí již 19. TREND EVENTu,...
Přijďte načerpat inspiraci na jarní Trend Event Přijďte načerpat inspiraci na jarní Trend Event
18.3.2015 | V nově zrekonstruovaném Konferenčním centru U Hájků v centru Prahy se 9. dubna 2015 uskuteční již 19. pokračování akce...

Vybíráme z fotografií

Do práce na kole se chystají zaměstnanci několika desítek firemÚžasné letní akce v Hotelu ALPENHOFPetr Matuš a jeho živá sochaVanoční party a la Bollywood!!!Wellness jako součást firemní akceMuzeum porcelánu na zámku Mostov
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion