Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Agentura CzechTourism představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.

Do výběrového řízení se přihlásilo 12 renomovaných grafických studií. Do druhého kola jich na základě předložených referencí postoupilo šest. Návrhy hodnotila komise složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. V komisi zasedli rovněž představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Návrh studia Marvil vybrali hodnotitelé jednoznačně. „Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu, kterému se chceme podle naší marketingové strategie věnovat stále více,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

„Vizuální styl a logo, které je jeho základem, jsou výsledky zdařilé profesní práce. Jsou svým výrazem současné a sebevědomé. Výhodou loga, které nepoužívá žádný obrazový symbol, je jeho nadčasovost, navíc není závislé na barevnosti. Vítězný vizuální styl také vytváří vhodný prostor pro práci s fotografií,“ uvedl prof. Rostislav Vaněk, vedoucí Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace na VŠUP.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků. Nejnovější trendy ukazují, že Česko má potenciál stát se jedničkou v oblasti poznávací turistiky ve střední Evropě. CzechTourism proto přichází se strategií prezentovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat, prožívat. Zvolený vizuální styl nabízí možnost koncept země příběhů prezentovat moderním a dynamickým způsobem, který je založen na současných komunikačních nástrojích.

Videoprezentace k vítěznému vizuálnímu stylu je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Media.

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž úkolem je propagovat Českou republiku na domácím i zahraničním trhu cestovního ruchu.


Zdroj: TZ CzechTourism

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Rok Karla IV. v Karlových Varech Rok Karla IV. v Karlových Varech
29.4.2016 | Český král a Německo-římský císař Karel IV. založil Karlovy Vary a byl současně i jejich prvním a hned nejslavnějším...
NEVIDITELNÝ TEAMBUILDING NEVIDITELNÝ TEAMBUILDING
21.4.2016 | Neviditelná výstava oslavila v České republice začátkem dubna své páté narozeniny. Poprvé se návštěvníci mohli projít...
Jarní Trend Event láká na baviče světového formátu Jarní Trend Event láká na baviče světového formátu
16.4.2016 | Přípravy jsou v plném proudu a proto vám přinášíme několik aktuálních informací a novinek. Těšíme se na setkání s...
Zveme vás na odbornou konferenci MODERNÍ TRENDY V HR Zveme vás na odbornou konferenci MODERNÍ TRENDY V HR
15.4.2016 | Chcete pro svou firmu správné lidské zdroje, ve správném množství, na správném místě, které akceptují cíle firmy a aktivně...
Jak vyjít se svým šéfem Jak vyjít se svým šéfem
14.4.2016 | Tento týden vyšla kniha – Jak vyjít se svým šéfem od Vojtěcha Bednáře. Autor vám vám v této knize ukáže, jak vycházet...
Autodrom Most, to nejsou jen rychlá auta a závodní okruhy! Autodrom Most, to nejsou jen rychlá auta a závodní okruhy!
12.4.2016 | Ústecký kraj nenabízí jen přírodní a historické zajímavosti, ale i adrenalin. Firemní akci, klientský den nebo neobvyklý...
Seminář Prague Convention Bureau představil digitální trendy v MICE Seminář Prague Convention Bureau představil digitální trendy v MICE
17.3.2016 | Prague Convention Bureau uspořádalo již pátý mezinárodní vzdělávací seminář, tentokrát na téma „Směřujte na vrchol...
21. TREND EVENT se uskuteční 27. dubna v hotelu International 21. TREND EVENT se uskuteční 27. dubna v hotelu International
23.2.2016 | Již tradiční akce Trend Event se přehoupla do třetí dekády své existence. Toto B2B setkání odborníků na pořádání nejrůznějších,...

Vybíráme z fotografií

Ochutnali jsme zebru v ClarionuRozhovor s panem Ing. Martinem Herzigem ředitelem hotelu Happy StarHotel U Beránka**** v NáchoděMultifunkční prostory pro firemní akce v Dřevčickém parkuZámek Jemniště: pod zlatou osmicípou hvězdouFiremniAkce.cz na veletrhu GO 2006
Event PromotionEVENTEXPOVysočina Convention BureauTrendEventTasteEvent