Hotel Hubertus

HOTEL HUBERTUS je situován v levém křídle Zámku Valtice. Město Valtice je součástí Lednicko-valtického areálu (UNESCO). Areál nabízí vynikající podmínky pro pěší turistiku i cykloturistiku, kulturní památky, skvělá jídla a vynikající vína! Zaměstnanci hotelu Vám rádi doporučí nejlepší program pro skupiny i jednotlivce a pomohou s jeho zajištěním.

V naší GALERII VÍN a v hotelovém sklípku nabízí degustace s povídáním o víně, příjemné posezení s výhledem do zámecké zahrady je Vám k dispozici na terase hotelu.

Připojení k internetu v prostorách recepce, haly, restaurace a konferenčních místnostech prostřednictvím Wi-Fi je pro hosty zdarma.

Hotel Hubertus má 31 dvoulůžkových pokojů, některé z nich s možností přistýlky. Celková kapacita je 62 lůžek a 25 přistýlek. Pokoje jsou pohodlně zařízeny, každý má koupelnu se sprchovým koutem nebo vanou a WC. Všechny pokoje jsou vybaveny telefonem a televizorem. Výhled z pokojů je na zámecké nádvoří nebo přes hotelovou terasu do zámeckého parku. Nově zrekonstruované pokoje se zámeckým mobiliářem evokují atmosféru časů knížat.

Město Valtice a celý Lednicko – Valtický areál nabízí pestrou škálu sportovního vyžití. Široká a výborně značená siť cyklostezek důmyslně spojuje nejkrásnější objekty areálu, je napojena i na dálkové trasy (Greenways, Eurovelo) a propojena s Rakouskem tematickým souborem tras zaměřeným na rod Liechtensteinů pro pěší i cyklisty. Hotel je certifikován v rámci projektu Cyklisté vítáni!

Hotelovým hostům je povolen vjezd do zámeckého areálu, povolenka k vyzvednutí na recepci, stání po dobu 30 minut. Pro celodenní parkování je k dispozici bezplatné parkoviště pod hotelem.

Michaela Tichá

Hotel HubertusHotel HubertusHotel HubertusHotel HubertusHotel Hubertus

Poptávky po zajištění firemních akcí

Zadejte si poptávku po realizaci vaší firemní akce, zajištění programu nebo dílčích službách - poptávka bude zaslána našim partnerským zařízením a firmám. Od těch, kteří shledají vaši poptávku jako zajímavou (termín, požadavky, atp.) poté obdržíte nabídku. Vše je službou pro Váš lepší výběr, zcela nezávaznou, kterou poskytujeme zdarma.

Chci zadat poptávku

Další články

Czech Event Awards 2015 - Vyhlášení vítězů Czech Event Awards 2015 - Vyhlášení vítězů
Dnes | Porota soutěže Czech Event Awards (CEA) na osobním rokování rozhodla o finálních vítězích v hlavních kategoriích Eventy...
Olomoucký kraj nabízí pořadatelům MICE akcí ideální podmínky Olomoucký kraj nabízí pořadatelům MICE akcí ideální podmínky
30.4.2015 | Pro pořádání firemního setkání či kongresu na maximálně profesionální úrovni je Olomoucký kraj ideálním místem. Organizátoři...
Ovoné kytice Brno Ovocné kytice Frutiko nově v Brně
28.4.2015 | Oblíbené ovocné kytice Frutiko jsou nyní k dostání i na Moravě.
Czech Event Awards 2015 Czech Event Awards 2015
23.4.2015 | Soutěž Czech Event Awards (CEA), která si klade za cíl vyhodnocovat nejlepší počiny v event marketingu, zveřejnila oficiální...
Hotel Clarion po rekonstrukci Liberecký Clarion Grandhotel Zlatý Lev představil výsledky rozsáhlé rekonstrukce, vrátil se do doby monarchie
22.4.2015 | Clarion Grandhotel Zlatý Lev, který patří do portfolia společnosti CPI Hotels, představil výsledky rozsáhlé rekonstrukce za...
Na Trend Eventu se opět rozhodovalo o nejzajímavějším produktu pro firemní akce Na Trend Eventu se opět rozhodovalo o nejzajímavějším produktu pro firemní akce
21.4.2015 | Dne 9. 4. 2015 patřilo Konferenční Centrum U Hájků odborníkům v oblasti event marketingu, odehrál se tu již 19. Trend Event....
Tokhi & the Groove Army Tokhi & the Groove Army
15.4.2015 | Bubenická show Tokhi & the Groove Army je nejnovější originální projekt, který vychází z principů brazilské samby, ale...
Kde hledat originální zábavu pro pořádání vašich firemních akcí Kde hledat originální zábavu pro pořádání vašich firemních akcí
8.4.2015 | Připravit pro vaše zaměstnance atraktivní program firemní akce není vždycky jednoduché. Trend Event je místem, kde se můžete...
ScenografieKongresové centrum Babylon LiberecStrategieSivek HotelsInterbus PrahaEVENTEXPOHotel LANTERNAEvent promotion