pátek 22. února 2019

Pouze skvělý obsah eventu nestačí, důležitá je i neobyčejná prezentace

Inspirujte se

Připravujete prezentaci nového výrobku? Konferenci s odborným obsahem? Tak to asi nemáte důvod se obávat o zájem, protože váš nový produkt je pecka sám o sobě a konference je našlapaná tematicky i zajímavými řečníky.

Jenže, přiznejme si, jenom skvělý nový produkt nebo vysoce kvalitní obsah konference nemusí stačit.

Pro úspěch vaší akce, bez ohledu na její charakter, je neméně důležitá i zajímavá prezentace, vyladění detailů a atmosféra celé akce. Z prezentace nového produktu nebo služby můžete udělat tuctovou záležitost neodlišitelnou od jiných nebo naopak velkou show. U konferencí si zas lze pohrát s vhodnou atmosférou a interaktivními prvky, které účastníka hned vtáhnou do tématu. Vše je na vaší volbě (a samozřejmě rozpočtu) - technologie, jež lze dnes využít, berou dech.

Zapomeňte na polystyrenové objekty nebo postery s textem a fotografiemi! Návštěvníky můžete ohromit vizuálními efekty, kdy budou mít pocit, že prezentovaný produkt na pódium přičaroval snad sám David Copperfield! Pro navození správné atmosféry lze použít audiovizuální a interaktivní „vychytávky": díky technologii „waterscreen" nechat s každým krokem rozvířit pomyslnou vodní hladinu na vašem logu. Rozpohybovat vstup do sálu videomappingem. Použijte fogscreen - projekci do mlhy, laserové aplikace, „pohyblivou podlahu". Pohrajte si s atmosférou za pomoci správného nasvícení, ozvláštněnte venkovní dvoranu nebo vstupní sál světelnými objekty jakýchkoliv tvarů, barev, velikostí a materiálů. Pokud máte pocit, že „bombastické" technologie se na vaši akci nehodí a příliš by odváděly pozornost od obsahu, můžete třeba „jen" přenést návštěvníky tak trochu do jiného světa díky promyšlené scénografii. Pomůžou vám tapety a vhodně zvolený mobiliář, můžete využít možnosti různých projekcí pro dokreslení prezentací, ale i k navození té správné nálady, pocitu.

Jakékoliv téma v sebeobyčejnějším prostoru je možné oživit správným nasvícením, zajímavými dekoracemi či vizuálními efekty, případně vhodnou show. Je jen na vás, jak vaše prezentace vyzní a jak se budou návštěvníci na vaší akci cítit.