pondělí 27. ledna 2020

5 důvodů, proč si najmout motivačního řečníka na vaši příští firemní akci

Inspirujte se

Víc a víc korporátních event manažerů investuje do motivačních řečníků na svých akcích. I když mnozí stále vidí tento druh “zábavy” jako bonus, my vám přinášíme 5 důvodů, proč by motivační řečník měl být samozřejmostí i na vaší akci.

Inspirace a lidské vztahy
Jestli jsou semináře a přednášky základním stavebním kamenem velké konference, tak inspirace a lidské vztahy jsou to lepidlo, které vše drží pohromadě. Jedním z důvodů, proč se konferencím nadále daří i v digitálním věku, je to, že navazování lidských vztahů je nesmírně důležité pro každý byznys. Motivační řečník těží právě z tohoto faktu a s účastníky akce naváže spojení na lidštější úrovni než běžný přednášející. Díky těmto vztahům se vytváří nezapomenutelný zážitek, který vaši konferenci odliší od těch konkurenčních.

Představení nové tváře
Účastníci konferencí jsou většinou profesionálové ve svém oboru s mnoha zkušenostmi, díky kterým znají valnou většinu klíčových hráčů daného oboru. To, že se lidé znají a ví, co očekávat, je skvělé pro navazování kontaktů, ale může to přinést jistou stagnaci co se týče růstu. Chcete-li zaujmout vaše hosty – obzvlášť ty vysoko postavené – představte nová témata a tváře. Motivační přednáška je často zajímavější než prezentace od kolegy nebo konkurenta z oboru a může vaše účastníky vytrhnout z neproduktivního stereotypu.

Vytváření ideální atmosféry pro investice
Průzkumy ukazují, že výdělky z odvětví konferencí a meetingů neustále rostou a dosahují závratných výšin. Motivační řečník může svým projevem navodit atmosféru, která vaše účastníky dobře naladí a zvýší jejich chuť investovat a navazovat nové pracovní vztahy. Koneckonců, na většině konferencí se v jedné místnosti nachází spousty důležitých potenciálních klientů. Pokud je tedy účelem vaší konference najít nové investory a klienty, motivační řečník vám s tím může výrazně pomoci.

Marketing
Motivační řečníci mohou být vkusným doplňkem seminářů a workshopů nebo i vrcholem vaší firemní akce. A pokud je vámi vybraný řečník někdo, koho lidé znají a obdivují, tak může být i velkým marketingovým přínosem pro vaši akci. Známá tvář může generovat zájem týdny nebo i měsíce před dnem D.

Nezapomenutelné zážitky
Dalším důvodem, proč motivační řečník je lepší než další přednášející z oboru, je jeho schopnost spojit se s publikem na hlubší úrovni. Mnoho účastníků bude znát fakta a čísla, ale to, že k nim někdo dodá osobní příběh, je přiměje skutečně si zapamatovat danou přednášku a svůj hluboký prožitek si spojí s vaší značkou.

A jak takového motivačního řečníka vybrat?
Existuje mnoho charakteristik, podle kterých si můžete vybrat motivačního řečníka pro vaši akci. Stanovte si své cíle a očekávání – chcete, aby daný řečník přitáhl pozornost k vaší akci díky svojí popularitě, nebo spíše hledáte někoho, kdo bude skutečně schopný namotivovat vaše účastníky? Měli byste vybrat řečníka, který bude odpovídat tónu a účelu vaší akce, a zároveň nabídne lidské spojení, které přesahuje rámec byznysového světa.

FIREMNÍ AKCE VYBÍRAJÍ JEDNY Z NEJLEPŠÍCH ČESKÝCH ŘEČNÍKŮ:

Aneta Martínek – marketing a event manažerka ve vzdělávacím institutu GrowJOB a COO ve skupině #HolkyzMarketingu, typická mileniál
Denisa Dědičová – hledání smyslu, motivace a boj s prokrastinací, růstové myšlení
Jan Mühlfeit – globální stratég, kouč a autor, osobní rozvoj a vedení lidí, odemknutí lidského potenciálu prostřednictvím silných stránek
Janka Chudlíková – zaměření na tvorbu vizí, strategií, skutečných priorit a týmových hodnot, kariérní i osobní rozvoj
Jiří Ježek – bývalý profesionální handicapovaný cyklista, několikanásobný držitel zlaté medaile z paralympiád, autor knihy Frajer.
Jirka Charvát – od korporátního zaměstnance k dvojnásobným mistrem ČR ve slam poetry
Josef Havelka – spojení s reklamou, o lidech, komunikace
Marek Vich – mindfulness trenér a spoluzakladatel Mindfulness Clubu, profesor na VŠE
Marian Jelínek – hokejový trenér a kouč vrcholových sportovců, garant oboru Psychologie pro manažery na Newton College a spoluautor projektu SportMentor
Mark Dzirasa – autor knihy Mark Dzisara 21 dnů a Mark Dzisara Cesty poznání, firemní trenér a korporátní kouč, duchovní mentor
Miky Škoda – překonávání strachu, práce s negativními emocemi, improvizovaná komunikace, autor knihy Můžeš (po)dělat cokoli
Pavel Moric – nové a hlubší vhledy do životních situací, 7x mistr ČR v karate a trenér, nejlepší řečník Job Academy 2014
Petr Koukal – bývalý profesionální badmintonový hráč, organizátor dnů zdraví, zakladatel nadačního fondu STK pro chlapy
Petra Boušková – koučka a lektorka prezentačních dovedností, umění sebeprezentace, vítězka Česko-slovenské mezinárodní soutěže v hodnocení řeči
Radvan Bahbouh – psycholog, podpora nevyužitého potenciálu, koučování a sebekoučování, autor knihy Pohádka o ztracené krajině
Renata Angelo – autorka světového bestselleru Pushing To The Front a knihy Nový Začátek, certifikovaná lektorka firewalkingu, vyučovala předmět Training and Development na univerzitě v Austrálii
Tomáš Lukavec – marketing osobních a firemních značek, trénink Banán za milion, tvůrce české online vzdělávací reality show Pekelná značka, autor knihy Jsi značka?!