Happenee

Happenee

Plánování eventů jednoduše a chytře!

celá ČR

Jednoduchá eventová platforma All-In-One (EMS) určená organizátorům interních či externích akcí všech velikostí, která nabízí kompletní zvací proces včetně platební brány, check-in včetně tisku štítků (jmenovek), interakci s účastníky pomocí mobilní a webové aplikace, reporting, jednoduchou administraci pro organizátory a mnoho dalšího..
Platforma se skládá z webové administrace pro organizátory a mobilní a webové aplikace pro účastníky (iOS, Android, HTML5).

Co platforma řeší?

  • zvací proces -> mailové pozvánky s trackingem stavů, microsite eventu, registrační formuláře včetně alokaci zdrojů (např. rooming list, rozdělení do družstev), možnost využít platební bránu na platbu vstupenek včetně slevových kódů

  • registrace na místě -> pomocí QR kódů zaslaných v potvrzovacím emailu a aplikaci, možnosti využít tisk štítků (jmenovek) pomocí bezdrátových termo tiskáren

  • komunikace s účastníky pomocí mobilní (iOS, Android) a webová aplikace -> všechny informace na jednom místě, možnost interakce mezi sebou, hlasování, zpětná vazba, dotazy, push notifikace, seznam účastníků, plánovaní schůzek

  • výsledky / statistiky eventu -> vše on-line, komplexní reporty v PDF a xls na jeden klik

Tato webová stránka používá cookies, aby vám umožnila co nejlepší zážitek z našich stránek.