středa 28. května 2025

„Věříme v sílu emocí, autenticity a lidské kreativity. Chceme být místem, kde se tvoří vzpomínky a kam se lidé zároveň budou rádi vracet.“ říká jednatel Máj – House of Fun

Rozhovor

Co vznikne, když se spojí špičková gastronomie, zábava a eventový prostor pod jednou střechou? V srdci Prahy vyrostl unikátní projekt Máj – House of Fun, který chce bořit stereotypy klasických eventových prostor. Václav Klán, jednatel Infinite X Prague, v rozhovoru přibližuje filozofii místa, jeho flexibilitu pro firemní klientelu i to, proč zážitek začíná už welcome drinkem na rooftop terase při západu slunce.

Jak byste v několika větách popsal filozofii Máj House of Fun? Jaké hodnoty stojí za celým projektem?
Filozofie Máj House of Fun stojí na spojení zábavy, velmi kvalitní gastronomie
a nezapomenutelných zážitků. Věříme v sílu emocí, autenticity a lidské kreativity. Chceme být místem, kde se tvoří vzpomínky a kam se lidé zároveň budou rádi vracet.

Co bylo hlavním impulzem vytvořit místo, kde se spojuje zábava, gastronomie
a eventové prostory pod jednou střechou?

Impulzem bylo vytvořit prostor, který odpovídá dnešnímu tempu a způsobu života. Je to místo, kde lidé nemusí volit mezi zážitkem, chutí a atmosférou. Chtěli jsme vytvořit unikátní destinaci, kde se lidé mohou bavit, setkávat i tvořit smysluplné události na jednom místě, bez kompromisů. Věříme, že zážitek je nejsilnější, když zapojí všechny smysly. V Praze takové komplexní místo chybělo.

Můžete nám přiblížit, jaké konkrétní prostory u vás klienti najdou? Pro jak velké skupiny jsou jednotlivé prostory vhodné? A je možné je kombinovat pro větší eventy?
Naše prostory jsou velmi flexibilní. Dokážeme hostit menší skupiny od 10 osob, ideální pro privátní akce či obchodní jednání, až po velké eventy pro stovky hostů. Prostory lze mezi sebou chytře kombinovat, například propojit restauraci Fly Vista s Champagne barem (salónkem), nebo využít více úrovní v rámci LEVELS. Nově připravované 5. patro nám navíc umožní pořádat i konference, předávání cen a celofiremní setkání s oddělenými sekcemi a profesionálním zázemím.

Jaké výhody v rámci pronájmu nabízíte korporátní klientele?
Prostory jsou velmi exkluzivní. Záleží vždy na tom, co si klient přeje a jakou má představu. V rámci restaurace Fly Vista si lze pronajmout nejen celou restauraci, ale i její menší část, například samostatný Champagne bar pro komornější akce. Vzhledem k zabudované TV v Champagne Baru, je prostor často využíván pro prezentace či menší školení nebo workshopy s kapacitou do 30 osob. Dále disponujeme prostory LEVELS, které nabízejí flexibilní uspořádání pro různé typy eventů – od večírků po teambuildingy. Aktuálně navíc připravujeme otevření 5. patra, kde rádi uvítáme klienty, kteří budou mít zájem o pořádání kongresů, firemních zasedání či jiných eventů většího rozměru.

Jaké další služby nabízíte kromě samotného pronájmu prostor? (produkce, technika, program, moderátoři)
House of Fun Prague nabízí širokou škálu služeb pro korporátní akce, včetně audiovizuální techniky pro prezentace a zábavní programy, zajištění doprovodných programů jako jsou například herní aktivity či návštěva interaktivního muzea Back in Time. Pro vedení akcí a zajištění hladkého průběhu programu nabízíme službu moderátora. Samozřejmostí je brandování a tematizace prostor dle firemní identity.

Je možné u vás připravit event kompletně „na klíč“? Jak taková spolupráce typicky vypadá?
Ano, nabízíme možnost uspořádat event kompletně „na klíč“. Spolupráce obvykle zahrnuje prohlídku prostor, konzultaci a plánování eventu s týmem, tak abychom akci maximálně přizpůsobili potřebám klienta. Poté je potřeba zkoordinovat všechny aspekty eventu, včetně techniky, hudby, konkrétního programu, cateringu a personálu.

Jak přistupujete k požadavkům na brandování, tematizaci akcí nebo přizpůsobení prostředí podle firemní identity?
Chápeme, jak důležitý je pro naše klienty branding a firemní identita. Snažíme se klientům vyjít co nejvíce vstříc a umíme jim nabídnout rozmanitá řešení. Od dekorací a vizuálních prvků, jako jsou bannery, loga až po tematické zóny. Velice oceňujeme, když nám klient zašle svůj moodboard a díky tomu dokážeme lépe pochopit zamýšlenou atmosféru a styl akce.

Fly Vista nabízí nejen krásné prostředí, ale i gastronomii. Jaká je vaše nabídka pro eventové hosty?
Fly Vista nabízí širokou škálu gastronomických služeb nejen pro eventové hosty, ale i pro běžné hosty restaurace. Eventovým skupinách nabízíme možnost výběru pokrmů ze skupinových či rautových menu, připravíme pro ně i občerstvení v podobě brunche. Pracovní schůzky si hosté mohou zpestřit buď širokou nabídkou snídaňového menu nebo business menu v době oběda. Nemohu opomenout naše pravidelná úterý, kdy nabízíme čerstvého tuňáka, kterého kuchař zpracovává přímo před zraky hostů. K tomu se pak skvěle hodí naše nabídka nápojů, včetně více než 100 druhů šampaňského.

Připravujete tematická menu, například v kombinaci se zaměřením akce nebo ročním obdobím?
Díky tomu, že žijeme v místě, kde se střídají čtyři roční období, můžeme našim hostům připravit velmi pestrý tematický jídelníček. Tato menu zahrnují speciální pokrmy a nápoje, které doplňují celkový zážitek z akce. Tím posledním byla právě jarní nabídka velikonočního menu s kůzlečím masem nebo v současné době chřestové menu.

Jakou roli hraje rooftop terasa Fly Vista v rámci firemních akcí? Nabízíte zde speciální služby, například grill party nebo privátní večírky s výhledem?
Rooftop terasa Fly Vista hraje velmi klíčovou roli v rámci firemních akcí, neboť zde právě většina akcí začíná welcome drinkem při západu slunce. Panoramatický výhled je skutečně velikým lákadlem. Kromě toho jsme právě dokončili na vyhlídce bar a bude možné posedět si tam se sklenkou dobrého vína či šampaňského. Ráno, když už je slunce nad obzorem, je naopak možné na přání hostů uspořádat „snídani v oblacích“ a užít si klidnou atmosféru probouzející se Prahy. Rooftop terasu je možné si pronajmout i na privátní akce.

Back in Time je unikátním projektem v České republice. Jaké zážitky tady mohou návštěvníci zažít?
Back in Time nabízí návštěvníkům jedinečnou možnost zažít doslova návrat v čase. Pomocí detailních kulis, atmosféry, audiovizuálních efektů a interaktivních scén se stanou součástí různých historických období. Není to jen pasivní prohlídka, je to aktivní zážitek, kde si každý může „osahat“ minulost, prožít ji na vlastní kůži a odnést si silný dojem, který běžné muzeum nabídnout nemůže. Součástí expozice je i 5D kino, které je mezi návštěvníky nejoblíbenější.

Jak je možné Back in Time propojit s eventem?
Je možné ho plně propojit s eventy, buď jako úvodní zážitek, ice-breaker nebo tematické rozšíření celé akce.

Jaké další zážitkové prvky plánujete zapojit do firemních akcí?
V červnu 2025 budeme otevírat 5. patro, tak se nechte překvapit. :D

Plánujete například rozšířit rooftop aktivity, nové zábavní zóny nebo spolupráci s dalšími partnery v oblasti zážitkových služeb?
Přišli jsme s jedinečným konceptem „jóga na vyhlídce“ a překvapil nás zájem lidí. Neustále vymýšlíme a zkoušíme nové věci.

Na co byste chtěli do budoucna nejvíce klást důraz – více zážitků, více exkluzivních služeb, více eventových možností?
Určitě chceme klást důraz na propojení zážitku s profesionalitou, více interaktivních formátů, větší důraz na servis a customizaci eventů. Velmi důležitá je pro nás spokojenost klienta, dbáme na přátelské obchodní vztahy a jsme vždy velmi potěšeni, když se k nám klienti vracejí.

Na jakou realizaci nebo akci jste u vás zatím nejvíc hrdý?
Asi bych úplně nerad vyzdvihl jednu konkrétní realizaci nebo akci, ale baví mě různorodost eventů, které pořádáme.

Co vás osobně na této práci nejvíc baví a co je pro vás největší výzva?
Všeobecně mě baví práce s lidmi. To mě těší a naplňuje. Každopádně nejlepší je, když vám napíše spokojený zákazník, že si akci užil.

Jak podle vás vypadá ideální event, který opravdu hostům zůstane v hlavě ještě dlouho po skončení?
Ideální event za mě by měl vypadat tak, že v hlavách zákazníků rezonuje dlouhou dobu po akci. Tím se chceme odlišovat od ostatních. Jsou to emoce a zážitky, samozřejmě podpořené kvalitní gastronomií.