úterý 2. července 2019

Soutěž o nejefektivnější reklamu EFFIE 2019 je otevřena pro přihlášky!

Informujeme

Snahou České eventové asociace je komunikovat všechny události, které se týkají našeho oboru. Jsme rádi, že s Vámi můžeme sdílet spuštění další významné soutěže na poli českého marketingu, kterou je soutěž EFFIE.

EFFIE překračuje hranice reklamy a tradičních médií, protože moderní marketing kombinuje různé komunikační disciplíny a využívá nová média. Podle mezinárodního průzkumu reklamy (GWA) je Effie nejprestižnější soutěží v oblasti komerčních komunikací. Koná se ve více jak třiceti vyspělých zemích světa a má i dva nadnárodní formáty.

Nejvýznamnější oborová soutěž EFFIE začala přijímat práce. Ročník 2019 přichází s novými průřezovými kategoriemi, novým způsobem vybírání Grand Prix a také novým partnerem, kterým je televize Prima. Letos slaví EFFIE celosvětově 50 let existence.

Přihlašovat práce bude možné do 19. srpna. Zvláštní cenu za nejlépe podložená a vypovídající data o dopadech komunikace letos udělí SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění. Sdružení společností na výzkum trhu a veřejného mínění je partnerem EFFIE již třetím rokem. Experti SIMAR poskytují porotě EFFIE cenný podklad pro rozhodování – všechny práce jsou podrobeny zkoumání z hlediska věrohodnosti uváděných důkazů efektivity.
O tom, která práce získá Grand Prix, rozhodne speciální porota přímo před zraky diváků přítomných na závěrečném večeru 6. listopadu v kině Lucerna. Předsedou zvláštní poroty bude generální ředitel FTV Prima Marek Singer. Prima se letos stala novým partnerem EFFIE.

„EFFIE je vrcholná událost sezóny v oboru a spojení se značkou Prima posiluje vědomí, že televizní reklama je u nás nadále nejefektivnějším mediálním kanálem,“ zdůvodňuje Marek Singer rozhodnutí podpořit soutěž efektivity.
Partnerství přinese mimo jiné EFFIE významně vyšší mediální pokrytí na rámec oborových medií.

„Jsme rádi, že významný mediální dům ocenil význam EFFIE pro rozvoj reklamního byznysu. Věřím, že v následujících letech budou následovat partneři z dalších mediálních skupin, pro něž je reklama klíčovým zdrojem příjmu,“ těší se ředitel AKA - Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica a doplňuje, že letitým partnerem EFFIE je také Unie vydavatelů.

www.c-e-a.cz