čtvrtek 31. srpna 2017

Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing

Pozvánky

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 19.9.2017 v Hotelu DUO (10.ročník) a do Brna – 26.9.2016 v Interhotelu Voroněž (12. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí.

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků:

  • Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě - Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
  • Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu - např. chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy a další…
  • CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Pět prezentací = pět přístupů jak na to.
  • Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi...

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.

Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. Zájem vystavovatelů i přednášejících je letos nadprůměrný, Marketing Mix slibuje být největší za posledních několik let.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 26 let.
Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.