Projekt „Bubny do škol“ má celou řadu pozitivních aspektů, a to jak pro děti samotné, tak pro dětský kolektiv:
- Výuka hudby alternativní formou
- Interaktivita - tento bubenický program řídí charismatický a zkušený facilitátor Tokhi - žáky vede, rozdá hudební nástroje (boomwhackers, bubny), pomáhá žákům, aby se účastnili programu a kreativně ho spoluvytvářeli.
- Zdravotní aspekt - je vědecky prokázané, že bubnování propojuje pravou a levou hemisféru. Po společném bubnování se informace lépe vstřebávají, dostávají se i do podvědomí a zvyšuje se koncentrace. To je důvod, proč se bubnování využívá na školách po celém světě.
- Posílení sociálních vztahů - všichni se stanou součástí jednotného rytmu a funkčního hudebního tělesa. Metoda napomáhá k emocionálnímu vybití a je vhodná i pro hyperaktivní děti a děti s ADHD.
- Zábavná forma výuky - společně zahraná melodie a její rytmus jsou pro všechny silným pozitivním zážitkem, kdy spolu všichni ladí a „nikdo nehraje falešně“. Jedná se tedy o skutečné propojení výuky a zábavy podle hesel „škola hrou“ nebo „kdo si hraje, nezlobí“.